søndag den 1. maj 2011

LODTRÆKNING



Kære Bloggere,
Så har lodtrækningen fundet sted og det var meget spændende! Jeg har selvfølgelig dokumenteret det med billeder, men det bør også nævnes at Stine'erne blev navngivet med K. og L. alt efter hårlængde (kort og langt) samt at Mads udgik fra lodtrækningen, fordi han var udtrækningspersonen, og derfor ikke måtte være personlig involveret og biased i sin lodtrækning. Når det så er det sagt, så vandt ANEMONE ANNE-METTE - tillykke til hende! Jeg håber at du får en dejlig sejltur til Norge og hjem igen. :-)

Alt det spænding på en søndag, ak ja. Jeg var ellers til kapsejlads oppe i universitetsparken i Århus i går, og tænkte at jeg ville vise jer hvor mange mennesker der egentlig var (har hørt rygter om 20.000 - puha). Okay, det er lidt svært at se på det der lille billede. Men det var hyggeligt, solen skinnede og jeg blev solbrændt. Så det er jo dejligt. Glædelig 1. maj til jer alle.

1 kommentar:

  1. Orv hvor ser det hyggeligt ud til kapsejlads.

    Øv at jeg ikke vandt, men stort tillykke til Anemone!

    SvarSlet