lørdag den 14. maj 2011

Eksamenstid

Ja, traditionen tro er maj måned jo lidt en eksamensmåned. Og jeg skal ikke klage – jeg har kun én eksamen, som varer i en uge. Hvilket vil sige, at jeg om 12 dage har sommerferie… fra universitet (psykologi) selvfølgelig. Sommerferie betyder som regel bare mere arbejde, men jeg glæder mig til at komme ud og snakke med folk. Rigtige gamle mennesker (hjemmeplejen, here I come… endnu en gang), og ikke bare teorier OM rigtige gamle mennesker. Til efteråret skal jeg dog i praktik. Det glæder jeg mig sindssygt til. Selvom jeg endnu ikke ved hvor og hvad det ender med. Det ligger i praktikkoordinatorens hænder.


Nårh, men hvis nogen af jer sidder med nogle guldkorn om ”work/family balance”, så kom endelig. Jeg har ikke de store erfaringer med at balancere arbejde og familie, så jeg synes godt jeg kunne bruge nogle virkelige inputs? Hvilke faktorer er vigtige for at DU opnår god balance mellem job og hjemmet?


Jeg kan se at min lille illustration samtidig blev en reklame for Ina’s strikkede bordskånere. Dem er vi altså rigtig glade for herhjemme. J Næste gang vil jeg uploade nogle af mine egne ”garn projekter”. Har bl.a. kastet mig ud i et hæklet patchwork tæppe med 10x10 cm firkanter. Ååååh, det tager lang tid at lave.


Ellers vil jeg ønske alle jer der også har eksamen held og lykke med den. Og til jer andre en god maj måned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar