torsdag den 28. april 2011

Mens vi venter...


Nå, på søndag sker det jo! Lodtrækningen om the incredible cruise to OSLO. Det bliver vildt. Men indtil da, så tænkte jeg at jeg stolt ville fremvise min køkkenhave. Eller køkkenblomsterkasse. For mulighederne for havearbejde i en lejlighed kræver kreativitet.

Panoramabilledet viser HELE min have. Med planter importeret fra både svigermor, Kvickly, IKEA og Bilka. Som den aktive læser nok kan huske, så købte jeg jo nogle krydderurter i IKEA, og det er netop disse der nu er kommet udenfor (føler mig som en rugemor, der for første gang skal se om sine små børn kan klare sig ude i den store verden). Oregano'en er stadig for lille og svag, så den står stadig i vinduet under kyndig overvågning og vokser langsomt. Men de andre er altså kommet ud at stå. Der er både løg, dild, løvstikke, purløg, jordbær, mynte, basilikum, persille og diverse mormor-blomster. Det er altså så fint, og så lækkert at kunne gå ud fra sit køkken og hente krydderierne live!

Noget helt andet er - HVOR SKAL MAN HOLDE SOMMERFERIE? Vi står med 2-3 uger i august måned, og ved ikke hvad vi skal lave og gøre. Har I nogen ideer? Anyone?

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt forårs agtigt ud. :)

    SvarSlet
  2. Hvor bliver det bare spændende :)

    Spanien :D

    SvarSlet