onsdag den 20. april 2011

Den første og sidste GIVE AWAY

"Hvad er nu det?"
Så er det nu du skal slå til! Jeg udlodder et gavekort til et minicruise til Oslo om bord på den fantastiske Stena Saga - der er lagt op til en rigtig romantisk tur! Eller i hvert fald en hyggelig tur. Eller en tur om ikke andet. Som du også kan se på billederne, så er gavekortet gyldigt for 2 personer inkl. overnatning om bord. De videre betingelser kan du læse på billederne (som i øvrigt har lidt skørt layout).

"Hvad skal jeg gøre for at vinde det?"
Du skal blot blive fast læser ude i siden af min blog, og så trækker jeg til sidst lod blandt de faste læsere den 30. april 2011. Har du selv tendens til søsyge, så ville det være en oplagt gave at give til sin bror, nabo eller forældre. Så skynd dig at meld til dig, og så kan det være at det er dig der skal på en hyggelig sejltur til Oslo helt gratis.

"Hvordan ved jeg om jeg har vundet?"
Så sender jeg en mail direkte til dig og ønsker dig tillykke. I denne mail vil der samtidig være den kode du skal bruge til at bestille turen på www.stenaline.dk - herefter er det bare at komme afsted!



8 kommentarer:

  1. Flot give-away :) Jeg har linket til den lige her: http://inasdesign.blogspot.com/2011/04/give-away-hos-stines-kreative-tanker.html

    SvarSlet
  2. Sejt præmie :) Jeg melder mig som fast læser med det samme!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Deltager med det samme! Fed giveaway!

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Super Give away. Jeg må helt klart prøve lykken :o)

    SvarSlet
  6. Hold da op en flot give away :0))
    Har meldt mig som fast læser, ønsker jer alle en god påske :0)

    SvarSlet
  7. Wauw en flot give away. Melder mig som fast læser.

    SvarSlet