søndag den 3. april 2011

Forår og færdige projekter

Efter en veloverstået indsamling for kræftens bekæmpelse, tænkte jeg at det var tid til at opdatere på mine projekter. Jeg er jo (langt om længe) endelig færdig med min sofapude. Det endte ud med at blive lidt mere farverig end først antaget. Men Mads har dog ikke smidt den ud endnu, og vi er blevet enig om at beholde den som det unikum det er.


Derudover er jeg kommet igang med vores kommende køkkenhave. Der står på potterne at de tager 10-12 uger før de kan spises, så de kan lige så godt blive sået. Der er både basilikum og koriander (de er allerede 3 uger gamle), og så mynte, oregano og persille. Det bliver spændende! Det er min teori, at de vil holde længere når man har givet dem kærlighed fra starten af i stedet for at købe dem færdige i butikken og så plante dem ud selv. Men lad os nu se. Hvis du har lyst, kan du altid besøge: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30204345


Mine mini-billeder er også blevet færdig. Det er som sagt til en gave til min besøgsven, da han har købt nogle "rammer" der skal hænge i vinduet og dingle. Så må vi se om de overhovedet passer i størrelsen.

1 kommentar:

  1. Orv en masse finde ting :) Jeg glæder mig til at se puden in real life, og jeg glæder mig endnu mere til mad med lækre friske krydderurter. Mums.

    SvarSlet