torsdag den 24. marts 2011

Hvad er nu det?

Inspireret af andre mennesker (inasdesign.blogspot.com), så synes jeg også at jeg vil øse ud af min uendelige viden om diverse kreative aspekter i livet. Det værende strikning, hækling, maling, madlavning, bagning, klipning og en masse andre overspringshandlinger (smykker m.m. overlader jeg glædeligt til Ina). Så keder du dig, eller mangler du en idé til en gave eller bare en beskæftigelse, så hold øje med kommende indslag. Søger du mere indhold, viden og holdninger om mere eller mindre relevante ting, så foreslår jeg Mads's blog.

Jeg glæder mig til at komme i gang, og starter stille ud med begyndelsen af to små malerier til en gave. De er malet på begge sider, da de skal hænge i et ophæng i vinduet. Der skal flere lag på, så jeg venter på at de tørrer.



1 kommentar:

  1. Uhh, det bliver spændende at se, hvordan de ender med at se ud :)

    SvarSlet